جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

همایونفر: امکان انتقالم به نیان مشهد وجود ندارد | انتقاد‌ها از عملکرد تیم ملی منصفانه نیست

  • کد خبر: ۱۳۹۶۶۵
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
همایونفر: امکان انتقالم به نیان مشهد وجود ندارد | انتقاد‌ها از عملکرد تیم ملی منصفانه نیست
بازیکن مشهدی تیم شهداب یزد گفت: از نیان الکترونیک مشهد پیشنهاد داشتم. علی‌رغم علاقه‌ام برای بازی در مشهد به دلیل پرداخت ۵۰ درصد از قراردادم نمی‌توانستم از شهداب جدا شوم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، شهروز همایونفر در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط شهداب یزد در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: شهداب نسبت به سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد تغییرات داشته است. بازیکنان ملی‌پوش این تیم نیز دیر به تیم اضافه شدند و در هفته‌های آغازین بازیکنان هماهنگی زیادی با یکدیگر نداشتند که سبب شد ۲ هفته ابتدایی را با ۲ شکست آغاز کنیم، اما پس از آن به شرایط خوبی رسیدیم و توانستیم در ۱۰ هفته ۷ برد کسب کنیم.

وی افزود: در تعطیلات لیگ برتر نیز تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم و آماده رقابت با لبنیات هراز آمل در هفته یازدهم هستیم. هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر است. لبنیات نیز در این فصل نتایج خوبی گرفته و عیار تیم‌ها به آرامی قابل تشخیص است. به دلیل شناخت تیم‌ها از یکدیگر بازی‌های نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل نخست قطعا جذاب‌تر خواهد بود.

بازیکن تیم شهداب یزد در خصوص تعطیل ناگهانی لیگ برتر گفت: تعطیلی لیگ برتر برای برخی تیم‌ها سود داشت و به برخی از تیم‌ها ضرر وارد کرد. شهداب نیز روی دور برد افتاده بود و این تعطیلی به ضرر ما تمام شد. این تعطیلی به تیم ما شک وارد کرد، اما از تعطیلات به خوبی استفاده کردیم و بازیکان به لحاظ بدنی به شرایط آماده‌تری دست یافتند.

همایونفر در خصوص اینکه آیا از نیان الکترونیک مشهد پیشنهاد داشته یا خیر، تصریح کرد: از این تیم پیشنهاد داشتم، اما امکان انتقالم به این تیم وجود نداشت. با تیم شهداب به مرز آمادگی رسیده‌ام. با نماینده مشهد چندین بار تماس داشته‌ام و علی‌رغم علاقه‌ام برای بازی در مشهد به دلیل پرداخت ۵۰ درصد از قراردادم نمی‌توانستم از شهداب جدا شوم.

وی در خصوص شرایط نیان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پس از چند سال دوری مشهد از لیگ برتر، نیان عملکرد خوبی داشته است. خوشحالم که والیبال در مشهد مجددا سر و شکل پیدا کرده و علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند از بازی تیم شهرشان لذت ببرند. امیدوارم روند خوب نیان تا فصل آتی ادامه داشته باشد و این تیم در لیگ برتر باقی بماند و همانند اسپانسر‌های گذشته به یک فصل حضور در مسابقات کفایت نکند.

ملی‌پوش مشهدی تیم شهداب یزد با اشاره به نتایج تیم ملی والیبال عنوان کرد: نتایج تیم ملی نسبت به سال‌های گذشته بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. تیم ملی در لیگ جهانی هفتم شد و جایگاهی بالاتر از دوره قبل به دست آورد و در مسابقات کشور‌های اسلامی نیز با اقتدار قهرمان شد.

همایونفر ضمن اشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی افزود: در بازی‌های جام جهانی جایگاه سیزدهم را کسب کردیم. البته از عملکردمان رضایت کافی نداریم، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که نسل تیم ملی والیبال تغییر کرده است. تیم ملی با نسل طلایی والیبال خود در این مسابقات حضور یافت و همین جایگاه را کسب کرد. از آن نسل طلایی فکر می‌کنم فقط مجرد و عبادی‌پور در تیم ملی حضور داشتند و سایر بازیکنان تیم ملی را بازیکنان زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دادند. در شرایطی که والیبال روز دنیا پیشرفت کرده توانستیم به همان جایگاهی دست یابیم که نسل طلایی والیبال ایران آن را کسب کرده بود. امیدوارم در سال آتی با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و کادرفنی انتظارات را برآورده کنیم.

وی ادامه داد: شرایط خودم نیز رو به رشد است و امیدوارم مجدد به تیم ملی دعوت شوم. پس از فرهاد ظریف، امیر حسینی و پوریا یلی تنها بازیکن مشهدی حاضر در تیم ملی هستم که امیدوارم بتوانم به عنوان یک عضو خراسانی برای تیم ملی کشورم افتخارآفرینی کنم.

ملی‌پوش مشهدی تیم شهداب یزد با اشاره به تقدیر از بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از بازگشت از جام جهانی فوتبال یادآور شد: علی‌رغم اینکه مردم و جامعه ورزش ایران از عملکرد بازیکنان و تیم ملی فوتبال رضایت کافی نداشتند، اما باز هم مسئولان توجه ویژه‌ای به بازیکنان تیم ملی فوتبال داشتند، این درحالی است که سایر بازیکنان رشته‌های ورزشی پس از افتخارآفرینی برای ایران به این میزان مورد تقدیر قرار نمی‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->